9 sty 2010

271. Girls from fotka




5 komentarzy:

  1. nastepnym razem radze zapytac czy mozesz dodac zdjecia, prosze usunac kurcacek666 3 zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zapytałem, to fakt i mój błąd, za co bardzo przepraszam.
    Więc mając okazję, zapytam teraz: mogę umieszczać Twoje zdjęcia?
    To jest strona z najatrakcyjniejszymi Polkami, a Ty do nich zdecydowanie należysz. Bez Twoich zdjęć będzie o wiele uboższa.
    Pozwól na publikację.

    Please...

    OdpowiedzUsuń
  4. przykro mi ale nie i radze wszystkie dziewczyny pytac czy mozesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przyznasz, że nic bardzo złego nie robię ;)
    Może nie w pełni legalnie i bez pozwolenia, ale nikomu rogów nie przyprawiam, a tym bardziej nikogo nie nie ośmieszam, czy też nie wpływam niekorzystnie na jego wizerunek.
    Wręcz przeciwnie: eksponuję na piedestał to, co w Polsce najładniejsze, czyli polskie dziewczyny! :)
    Ty, justynko, też należysz do nich. Nawet bardziej niż inni. Do tego, pomimo Twojego sprzeciwu, miło mi się z Tobą rozmawiało.
    Nie dość, że jesteś ładna i zajebiście się ubierasz, to jesteś miła i uprzejma. Dziękuję Ci za to.
    Mimo wszystko, na Twoją prośbę, zdjęcia usunąłem.
    Wpadnij tu czasem pogadać. Było by fajnie ;)

    Pozdrowionka i buziaczek dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń